Returnering & återbetalning

Du kan returnera produkter inom 100 dagar om de fortfarande är i sin slutna originalförpackning. Om förpackningen har öppnats krävs godkännande från vår kundsupport för att acceptera returer.

1. Lägg produkterna du vill returnera i ett vadderat kuvert. Om det blir skadat under försändelsen så kan vi inte återbetala dig. Använd samma packning som du fick beställningen i. De är endast designade för engångsfrakt.

2. Ladda ner, skriv ut och fyll i vårt returformulär och lägg det i det vadderade kuvertet tillsammans med produkterna som du vill returnera. Vår adress står på formuläret.

- Om du bor i ett land utanför EU så måste du fylla i ett tullformulär tillsammans med din retur. Om det är ofullständigt eller inte med så kan tullen stoppa och skicka tillbaka paketet till dig.

- Tullformuläret och din orderfaktura måste sitta på utsidan av paketet. Formulären behöver vara synliga för tullpersonalen.

3. Skicka ditt paket till oss. Vi rekommenderar att du använder en spårbar leverans. Om det kommer bort under leveransen till oss så kan vi inte återbetala dig.

Återbetalningar skickas tillbaka till den originala betalningsmetoden när produkten eller beställningen har kommit fram till vårt team och förutsatt att returneringskraven har mötts. Krediteringar tar mellan 1-6 dagar beroende på bankkonto och betalningsmetod.

Vi erbjuder inte byten. Men du får returnera dina produkter inom 100 dagar från att du fått din order mot en återbetalning, förutsatt att produkten är i sin originalförpackning, förseglad och oöppnad.

Behöver du mer hjälp?

Vänligen mejla oss all relevant information, bland annat dina orderuppgifter, mejladress och foton eller videos av den felaktiga varan.

Eller skicka ett direktmeddelande

Vi svarar på alla meddelanden inom 24 timmar, måndag-fredag. Alla meddelanden som skickas på helgen får svar nästa arbetsdag.